Mums

Jag gick upp för en timme sen, alltså vid 10.30!! Heeeelt otroligt, men ack så skönt. Dock har jag kommit fram till att ställa klockan på 08.00 och sedan trycka på snoozar knappen i två timmar är mindre smart; men skit samma, det kändes lyxigt att få ligga kvar. Ingen stress här inte!

Jag var ovanligt hungrig när jag vaknade och jag beslöt mig för att lyxa till det lite såhär en fredag med en riktig pangfrukost; amerikanska pannkakor á la Jeanette. Mums!

Dock byggde jag inget pannkaksberg + att mina var fluffigare, men men.. Jag åt upp dem innan jag hann fota, så det får vi leva med. Men jag kan intyga att det var riktigt smarrigt, mindre roligt tyckte magen att det var dock; den känner sig lite blåslagen just nu. Men det var SÅ värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0