Måndag igen

Ja då har jag överlevt måndagen. Tror dessvärre att morgondagen kommer bli aningen värre. Vi har en föreläsning kl.08!! Ni som läst längre ned vet att detta är olidligt och hänsynslöst.. Tur att man "slutar" kl.10 sen :P Sofia och jag ska dock sätta tänderna i vår essä och komma på någon bra inledning/idé-mojs som vi sedan ska ge Johannes (handledaren) senast fredag. Det kan bli trevligt :) Vi båda är nämligen helt överens om att jobba arslet av oss så att vi kan få ett långt och skönt jullov.

Men som sagt, kl 08 imorgon. Dags att sova!


Kommentarer
Postat av: Lina

Seriöst J.... Jag måste beklaga mig! Håller på att bli sjuk igen! Väääärldens hosta! Why meee???!!! Du om ngn förstår ju att man inte kan bli sjuk någongång under sina kandidatstudier! Speciellt inte precis innan jul! Feel for me! =P



Haha.. Jag kommer bara hit o klagar! =P

2009-11-24 @ 08:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0