Måndag

Helgen har varit helt fantastiskt mysig, fylld med både shopping, skratt och kramar. Igår var det bland annat middag hemma hos familjen Lundqvist, och Tim fick sig ännu en kulinarisk upplevelse; och mamma och pappa fick välbehövlig hjälp med det nya tv:paketet.

Men nu är det måndag igen och alltså dags att kliva ned från molnen och landa i ett kallt och regningt Norrköping.

Meningen var att vi skulle vara i skolan 13-16 idag, men så verkar det dessvärre inte bli. Vi ska endast ha 20 min handledning av vår essä, och Sofia und moi har inte vår handledning förens 16.30, jippi!

Aja, jag hinner träna innan iaf :) Har inte satt min fot inne på friskis på ett tag, så nu jäklar!

Måste bara ta mig ur pyjamasen och bege mig till bussen för att åka hem till Krokek efter träningskläder och sen åka in igen... Snart så...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0