KSM

Nu händer och fötter det minsann innanför väggarna på KSM:s högkvarter på Spetsen, jajemensan! För att vara lite övertydlig så att alla förstår kommer här en lista;

* KSM åk 1 producerar för närvarande en egen julkalender som kommer att sändas traditionsenligt, ett avsnitt om dagen, dock via web-tv (linotv). Vidare info kommer längre fram. Men vad det kommer handla om osv kan jag kanske avslöja i ett senare inlägg ;)

* SKUMPA och Hovet ska snart kliva ned från sina tronar och lämna över verksamheten till oss ettor. Jag kommer förmodligen att vara aktiv i SKUMPA (festeri ksm) längre fram och planera lite roliga event och fester. Håll utkik!

* Imorgon kommer KSM åk 1 att redovisa sina projekt som vi arbetat med sedan starten i höstas, det kommer bli storslaget!

* I slutet av denna vecka kommer vi att dra igång vår första essä-skrivning, kan inte påstå att jag längtar men den ska tack och lov inte utföras själv.

Det var allt jag kunde komma på för tillfället. Dyker det upp något mer kommer jag ju självklart att skriva om det. Givetvis på mitt egna cyniska och halvgnälliga sätt, och om vi har tur lyckas jag på något magiskt vänster ändå få med lite humor på ett hörn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0