Halloween

Halloween för min del såg lite annorlunda ut än vad som var planerat kanske, men jag är glad att det blev som det blev; för det var länge sedan jag skrattade så djupt och innerligt som jag gjorde igår. Och det var riktigt länge sedan jag sov så djupt och bekymmersfritt som jag gjorde inatt.

Det var meningen att jag, Charlie och Tim skulle ha en lång filmkväll/natt med mycket godis, skräck och gåshud. Dock lyckades vi inte pricka in alla rätt då Charlie somnade tidigt och jag var dessvärre inte sen att hänga på. Men roligt hann vi ha, och en himla massa godis hann vi äta iaf ;) Tyckte nästan att det var lite viktigare än skräckfilm, även om Tim's spel var rätt obehagligt..

Har nog aldrig sett Charlie så speedad och glad som han var en stund på kvällen igår. Han for runt och hade verkligen jätteroligt i sängen; vilket var otroligt kul att se. Men när racerbajsen sprungit omkring i ca 10 min hoppar han upp i Tim's hand och fryser till; han blev likstel. Först trodde jag bara att han lyssnade efter något, eftersom hans öron pekade lite märkligt utåt; sen trodde jag att stackarn blivit skrämd för hans ansiktsuttryck såg aningen ihopskrynklat ut.
Dock släppte alla tidigare spekulationer när Tim utbrister;
"Oh oh, Oh nej.. Säg INTE att han....!" "Jo det gjorde han!!"

Varpå Tim, jag vill inte säga flög; men rusade ut i köket med en Charlie och en Charlieplutt i handen. Hahaha, min hamster är toppen! Älskar honom verkligen av hela mitt hjärta!
Inte en enda liten klutt i sängen, men en riktigt genomtänkt färsking i Tim's hand. 1-0 Charlie!

Usch nu ska jag inte vara elak, men det var faktiskt roligt. Förlåt... Å Charlies vägnar ber jag om ursäkt!

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0