Eh?

Ibland vet jag inte riktigt vad jag ska säga om mina "lärare"... Jag och halva klassen fick ju som sagt inte godkänt i en kurs, så därför mailade jag och frågade vad jag "missat". Fick då svaret;

"Ditt bildspel ”fungerade” inte riktigt".

Okej, det må vara hänt. Dessvärre var jag ju inte där för att förklara vad jag menade med mitt "påstående", så alltså bommade jag den. Mailade då tillbaka och frågade vad jag behövde komplettera med och får svaret;

"Ett nytt jättesnyggt bildspel skulle sitta fint".

Haha? Ibland är det jobbigt att försöka samarbeta med kreativa och flummiga människor. Dessvärre är det vad jag kommer omge mig av i framtiden, så det är lika bra att jag börjar vänja mig.

Så, ett nytt assnyggt bildspel ska jag fixa; tjoho!! *suck*



Kommentarer
Postat av: Therese

Men gud, jag tycker det är sjukt att man blir kuggad för att en sak inte "funkar". Huvudsaken är väl att man har gjort det?



Jag blev också underkänd, och en smula förbannad. Har dock fixat nu. Hehe.

2009-11-18 @ 18:20:30
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0