Alla drömmar bör inte tolkas

Igår kväll var jag extremt trött och seg. Jag somnade med tjocka mjukisbyxor, sockar och en hoodie på mig, och jag somnade på täcket och med två lampor tända. Jag sov som en stock till kl.05 ungefär, då var det dags att ta på sig pyjamasen och sedan somna om. Ångrar att jag gick upp då faktiskt, för efter det var jag nästan pigg och när jag väl somnat om så drömde jag bara en massa märkliga saker.

Nu kan jag inte berätta exakt om vad jag drömde, för då skulle det bli en hel bok eftersom jag drömmer så detaljerat. Hur som, jag drömde att jag var på semester i något varmt land, och vart jag än gick så var det bara en massa puckon överallt, speciellt på restauranger.

Om jag ska sammanfatta så var det en irriterande dröm, jag var stressad, upprörd och enormt frustrerad. Men men, jag snoozade fram till kl.10 så jag klagar inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0