Whyyy?

Varför ska det vara så himla tråkigt väder ute för?? När jag kollar ut genom fönstret blir man ju bara deprimerad.. Lusten för att gå ut är minimal och tanken av att sitta inne i den trånga lägenheten ensam, ja; där kan vi snacka ångest.. So, what to do? What tooo dooooo??

Lägenheten är kliniskt ren, förutom all disk; som är Niklas! Vi tvättade igår, så det kan jag inte göra.. Alla bloggar som jag följer är lästa, jag har mailat in mitt schema, nyheterna är lästa och alla filmer står sorterade och i bokstavsordning; typ..

Jag är glad att jag snart ska börja jobba för fulla muggar på parken! Jag har klämt in så många jobbdagar som jag kan, så jag jobbar dubbelt så mycket som min personal.. Det är så det ska vara.. + att jag är ledig på väldigt bra dagar också, underbart!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0