Surprise!!

Haha, jag och Niklas satt vid varsin dator igår kväll och klickade runt lite i godan ro; jag hade precis duschat och hade bara dragit på mig en längre t-shirt.. Självklart så ringer det då på dörren och jag får äran att öppna, då Niklas är hemskt upptagen med att spela.. Jag trodde att det bara var en polack som ville komma in och meckla med fönstret.. Men ack så fel jag hade..

Jag öppnar dörren, men ser ingen.. Men vad gömmer sig då bakom dörren; jo, en Rahm! Där står jag halvnaken och osminkad med en frilla som skulle skrämma livet ur de flesta; men han skrattade så jag antar att han inte får några större men.. Men om så är fallet så ber jag om ursäkt Sabina!  :P

Hur som helst, gäst var väl ungefär det sista jag ville ha just då.. Så jag kutade i full panik in i garderoben och drog på mig alla kläder jag kunde hitta.. Jag vet, men vi skyller på att det är typiskt tjejer! När jag väl kikar ut ur garderoben så har även Carnklev hittat in i röran.. Det är tvätt och diskdag imorgon, så det ser hemskt ut här inne.. Sånt tycker jag är jobbigt och pinsamt.. Saken blev väl inte bättre av att jag har varit borta i två dagar.. Usch usch..

Jag vet inte riktigt vad grabbarna ville, men det var trevligt att prata med dem en stund. Carnklev lånade även med sig en film, hoppas han tycker om dansfilmer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0