Same ol' same ol'

Japp, idag var det dags igen! Hög musik från våningen under och en massa bankande någon annanstans ifrån.. Allt börjar givetvis alldeles för tidigt.. Jag hatar att vakna arg! Så imorse stormade jag upp ur sängen och Niklas säger;

- God morgon gumman..

- Morn!

Jag muttrar och sätter mig på toan, där inne hörs den dåliga musiken ännu mer.. Och då blir jag förbannad och säger irriterat till Niklas;

- Jag hatar att bli väckt av den där skitmusiken, så nu blir det lapp!

Niklas asgarvar och tyckte att mitt så allvarliga hot var kul.. Det var faktiskt det värsta jag kunde komma på just då, en arg lapp.. Men jag känner inte för att starta världens grannfejd; så jag tänkte börja snällt..

Lappen löd ungefär såhär;

Vi som jobbar natt uppskattar inte dålig musik och en massa bankande på morgon;
speciellt inte två mornar i rad!!!

Mvh
Irriterad granne

Den gick jag sedan ned och tjoffa på deras handtag.. Ha! Där fick dom!! Jag överdrev lite bara för att det skulle låta bättre, kan ju liksom inte skriva att jag har extremt dåligt morgonhumör och blir skogstokig av att varje dag bli väckt av en massa jävla oljud..

För att lugna mig lite gick jag ut en sväng och sprang av mig lite.. Kommer ju få världens kondis om detta fortsätter :P Idag tog jag med mig kameran ut och fotade lite.. Så här ser det ut när Finspång visar sig på en av sina bättre sidor;








Tur att det är nära till sån fin natur, annars hade jag nog varit ilsk och vresig jämt.. Att få komma ut en stund ger mig sinnesro och rensar ut det mesta; något jag tror att Niklas är tacksam över att jag gör..

Kommentarer
Postat av: Lina

Go get´em! Hatar folk som inte visar HÄNSYN! Poo on them liksom!

2009-05-13 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0