Oh älskling

Han är bara för underbar ibland min Niklas.. Igår skulle han spela som vanligt och givetvis blev det mycket längre än vad han sa från början, men jag; som börjat med anger management (sort of) tog det hela med hyffsad ro.. *andas in, andas ut*

Hur som helst, vid 23 blev jag jättetrött och gick o la mig.. Då kommer Niklas uppsmygandes och viskar att han bara ska spela lite till (suck!), men att han ska köpa en belöning till mig imorgon (idag), bara för att jag varit så himla duktig (lycka!!).. Imorse vaknade jag jätteglad och givetvis väldigt nyfiken.. 

Jag har väntat otåligt, men snällt hela dagen, så när han nyss kom hem från affären hade han inte bara en överraskning med sig, utan TVÅ! Den första var en skvallertidning och den andra var.....CHOKLAAAAD! Han känner mig väl och är bara bäst! Så ikväll blir det mys med skvallertidning och choklad, och han skulle bara våga att störa.. Haha..




Kakmonstret, det är jag det! Eller ja, chokladmonster..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0