Lazy sunday

Yes, imorse var det segt att komma upp. Har jobbat hårt i ett par dagar nu och gårdagen var det värsta jag varit med om på länge.. Det var mycket värre än vad det någonsin kommer bli på högsäsong.. Jag fick ensam stå och jobba på Miami Ice, och när solen skiner vill folk ha glass, typ.. Även om det blåste och regnade igår var och varannan minut så stod folk i en gigantisk kö för att få köpa glass.. Måste ha varit Stockholmare hela bunten..

När gårdagen var avklarad hade mina vader svullnat upp så pass att jag inte fick på mig byxorna :P Men men, det är skönt att jobba arslet av sig ibland också.. Så jag tyckte inte att det var mer än rätt att jag fick ta sovmorgon imorse.. Sov till kl 9, haha.. Men jag sitter fortfarande i pyjamas och hade tänkt göra det resten av dagen!





Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha.. You go girl... I´m totally pro pyjamas hela dagen!

2009-05-24 @ 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0