Kärlek

Nu tror jag att jag ligger på plus som flickvän :) Man behöver inte lägga ned en väldans massa pengar på att skämma bort sin pojkvän och få honom glad.. För min del kostade det bara 10 kr att få Niklas och känna sig oövervinnlig.. Jag lyckades hitta den perfekta vardagsgåvan..
Den är söt, får pojkvännen att känna sig mer än speciell, ger en bra komplimang, kan delvis ätas, andas kärlek, är romantisk, kan användas länge och sist men inte minst; den är lite humoristisk med en gnutta ironi :D Toppen helt enkelt!



En gullig liten ask med ett fint budskap och som innehåller mintpastiller.. Haha, någon annan som tyckte den var lite rolig? Eller fattade ni inte ironin kanske?
Jag tycker att Niklas förtjänar den och det hade inte behövt vara minttabletter i!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0