J minns tillbaka

Det har snart gått ett helt år sen jag tog studenten, och det känns lite ångestfullt måste jag säga; för det var så himla kul! Är rätt avis på alla som nu springer runt i sina studentmössor.. Men samtidigt känns det också ganska skönt att ha gjort allt det där och knalla vidare..

Hur som helst, studenttider är happy-times; även om det inte är en själv som tar studenten.. Så det kan nog bli en del festande sen när allt det där drar igång :)


Den här bilden togs inne på Palace, strax innan allt svartnade för mig.. Ögonen kanske var lite i kors; men jag var glaaaad :)


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till lucas

hmm, jag tycker att den ser ganska fixad ut ? va hade du tänkt att du vill ha hjälp med?

2009-05-06 @ 01:20:40
URL: http://emmaviktoriaklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0