Här anstränger man sig...

Igår hade vi storhandlat och på kvällen ville jag laga ordentlig mat till mig och Niklas, så jag bestämde mig för att göra en köttfärspaj.. Så medens Niklas var iväg och simmade satte jag igång med mitt lilla meck, och jag var så himla stolt när jag skulle ställa in den i ugnen..

Såhär fin såg den ut;


Sen när det var dags att äta kommer Niklas in i köket och utbrister;
- VAD är det där?
- Du skämtar??
- Vad är det för korvar på? Har du lagt korv på??
- NEJ! Vet du seriöst inte vad det är??!!
- Ne, va fan.. Det ser ju konstigt ut..
- *suck* Men kom igen nu..
-  En paj då?
- BRA!!
- Hahaha, att det där skulle va en paj.. Hahaha..

Gud så bra det kändes! Där hade jag varit ambitiös och ansträngt mig och gjort en paj och så ser muppen inte vad det är! Men han åt iaf och tyckte att det var gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0