Måndag

Lönedagar är definitivt bland de bättre dagarna, och att solen skiner idag gör ju inte saken sämre :) Jag fick ut mycket mer än vad jag trott från början, så humöret är på topp.. Idag ska jag klippa mig (kort kort kort) och sen ska Niklas och jag storhandla, skönt att slippa leva på knäckebröd!

Får heller inte glömma bort att jag ska till sjukhuset idag och lägga ett test för o se om jag är allergisk mot något.. Man kan ju bara hoppas att det är turister som jag inte tål :P

Det känns som om det kommer bli en bra måndag.. Jag brukar annars tycka att det är en tråkig dag, liksom katten gustav; men när jag fått lön och solen skiner kan inget gå fel.. Eller?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0