Efter;







Det kanske inte syns (då jag är en dålig fotograf), men det har kapats, tunnats ut lite och klippts en liten page.. Sen så kunde jag inte undomma den obligatoriska plattningen av håret, så det ser tunt och konstigt ut på bild.. Men jag kan bestämt bekräfta att fluffet finns kvar, vänta bara tills jag tvättat håret och låtit det självtorka! Även om Niklas tyckte att jag passade väldigt bra i det jag har nu.. Tror aldrig att jag fått så många komplimanger på en dag faktiskt..
- Det blev jättefint, ditt ansikte ser liksom smalare ut..
- Så du menar att jag såg mullig ut innan?
-Nej, men det ser smalare ut.. Eller ja, typ *försöker visa med händerna*

Men men, när jag inte roar mig med att sätta Niklas på pottkanten så kommer jag få en rolig vecka nu framöver. Jag var på sjukhuset idag och lade ett "litet" test på ryggen som sitter fasttejpat.. Vilket betyder att jag inte kommer få duscha ordentligt på en vecka, för testet får inte bli blött.. Men det problematiska är att jag ska ta bort testet om 48 timmar, och sen får jag fortfarande inte blöta ryggen.. Hur ska en disträ människa som mig komma ihåg det? Ser det framför mig;
- Aaah, en varm dusch.. Tralalalla.. FAAAAAAN!! *skvätt skvätt*

Haha, hur som helst.. Jag springer runt med ungefär 30 olika ämnen på ryggen och hoppas att jag kanske kan få svar på om jag är allergisk mot något eller om jag bara är ett hopplöst fall som kommer behöva smörja in mig med lypsyl hela livet.. Har förresten köpt ett två-pack idag! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0