Billig terapi

Mornarna här i Finspång är i en klass för sig.. Lite credit måste dom faktiskt få för sin variation och kreativitet; dock hjälper inte det mitt lena morgonhumör det minsta! Imorse var det grannen under oss som tyckte att det var en bra idé att börja spela hög musik med mycket BAS kl 8!! För det första var det skitmusik och för det andra är öronproppar överskattat!

För att bli av med min ilska stack jag ut en timme i löparspåret och svettades.. Det var underbart väder och jag sprang runt på elljusspåret i skogen; då kände jag mig nästan som hemma :) Himla skönt!
Efter att jag rensat huvudet utomhus, var det dags att rensa inomhus; i min garderob. Jag rev ut allting och organiserade om en aning.. Jag kunde snappt konstatera att jag har för mycket kläder, men det erkänner jag inte.. Kom ihåg det, för det är en himla skillnad! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0