Baka baka liten kaka

Idag ville Niklas lära sig baka muffins, hör på den! Jag som älskar att baka muffins (det enda jag kan baka iof) tackade inte nej till den utmaningen.. Vi hade bestämt att vi skulle ha jordgubbar och choklad i de små bakelserna, mums! Så vi satte igång att baka, men som jag visste redan från början fick jag göra det mesta av bakandet.. Niklas observerade och käkade jordgubbar.. Hur som helst, några sekunder efter att jag tagit ut muffinsarna ur ugnen skulle Niklas provsmaka och betygsätta.. Väl godkänt med motiveringen; aj som fan va varmt!! Men det var krämigt och gott.. Tummen upp!


En mästare i arbete





Tadaa! Någon som är sugen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0