Äkta kärlek i paradiset

Niklas känner verkligen sin flickvän.. När han kom hem från affären hade han med sig en överraskning till mig.. Det var inget mindre än; en kexchoklaaaaad! Inte den vanliga storleken, utan den största! Det är äkta kärlek! Här är det inga rosor som går hem, utan det är choklad som gäller.. All the way..

Men såklart blev jag misstänksam över denna romantiska gest, eftersom det /sällan aldrig hänt innan. Först verkade det inte som om han hade en baktanke med chokladen, men sen kom det.. Han vill spela ikväll.. Klart att min älskling ska få spela, hur lääänge han vill.. Jag är i sjunde himlen och fortfarande överlycklig över min choklad, så hur kan man säga nej?

Men när han sa att ha också ville ha en bit av kexchokladen fick han svaret;

- GLÖM DET! Haha, den är min.. :P




Ibland är han för underbar min Niklas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0