Välkomna till Myrmalmsvägen

För er som inte varit här tänkte jag vara snäll och visa lite hur jag och Niklas bor :)


Det stora fönstret längst upp is the place ;)



Det är underbart att bo längst upp, dock är det inte lika underbart att knata upp för alla trappor jämt och ständigt.



Den dag vi gjort klart i hallen ska ni få en bättre bild :)



Den mysiga sängen



Tadaa...Haha...


Fler bilder lär med all säkerhet att dyka upp med tiden.. Men som det ser ut nu vill jag ha bort de sista kartongerna och få upp lite saker på väggarna innan jag tar kort på allting.. Om det är tråkigt och vänta kan ni alltid komma förbi på en fika! Skulle vara trevligt o få besök av någon man faktiskt känner för en gångs skull.. Har inte ansträngt mig för att hitta vänner här i Finspång direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0