So far so good

Lägenheten börjar sakta men säkert att se beboelig ut, så det finns hopp om att vi kanske kan komma att bo där snart.. Igår målade jag klart i garderoben (sköööönt!), nu är det iof bara dörren kvar som jag inte har en aning om vad jag ska göra med; någon som har ett förslag? Hela garderboben är helt vit just nu, och jag vill inte att den ska se ut som en sjukhusskrubb direkt..

Vi började med att spika fast lister och så igår, vilket blev en aning svårare än vad vi trott. Det blev snett och väldigt konstigt; dock tycker jag att vi kan skylla på nötterna som bodde där innan; de hade inga golvlister utan dörrkarmslister! Idioter... Så det blev till att köpa lite nya lister. Sen tycke Niklas att det var en bra idé att köpa dyra skruvar att sätta fast listerna med istället för vanlig spik; för enligt försäljaren så skulle det vara toppen. Det är det säkert, men det behövs ju slagborr och en massa annat kul, så en skruv fick vi fast igår.. Idag ska vi köpa spik!

Niklas får sköta spikandet så tänkte jag börja att städa och flytta in saker i garderoben så att vi får lite mer plats..




Garderoben innan jag började måla, en "efter" bild kommer sen någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0