Rapport från paradiset

To be honest; det är underbart att bo hemifrån och rå om sitt "eget", men vissa dagar längtar jag hem till Kolmården.. Kommer nog ta ett bra tag innan jag kan kalla något annat än Nannav för "hem". Ni vet känslan?
Ska därför åka tillbaka till skogen på fredag eller lördag och andas lite Kolmårdsluft; och på söndag blir det lite jobb på en 50-årsfest :)

Har varit hemma från Sälen i nästan en månad nu och "vilat" mig; inte för att jag gjort något speciellt men jag har hållt ett tempo på ungefär 300 varje dag i alla fall. Dock har fingrarna blivit bättre och jag vill börja jobba igen; så därför ringde jag the boss och frågade om jag kan få börja jobba snart. Tjoho tjohej, han ska ringa tillbaka på fredag och som det ser ut nu kommer jag få jobba lite kvällar. Och innan "min" restaurant öppnar kommer jag att få jobba lite varstans tydligen..



Jag hör hemma i Kolmårdsskogen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0