Många nya datum

Nu blev det minsann mycket att hålla reda på.. Från ingenting, till allting på en o samma gång; men så brukar det ju vara iof. April lär bli en väldigt rolig månad känner jag på mig!
Först Daniel som fyller 17 år den 8:e april, Josse som ska firas den 10:e april (kvinnan blir ju 20 bast!!!), enhetsledarintro/utbildning den 15:e april på djurparken och så Jenny som fyller år den 18:e.. Alla dessa viktiga datum + att jag ska börja jobba, schemalägga, planera intro för nykomlingarna och rookisarna på parken m.m... Ser jag verkligen fram emot! På måndag kommer jag att få mer information om hur, var och när jag ska börja jobba; sen kan det ju också underlätta för all framtida planering om jag vet vilka jag ska jobba med i sommar? Typ..

Skönt att vardagen börjar röra lite på sig.. Niklas och jag har inte gjort speciellt många knop den senaste tiden, men idag är han inne i stan och kämpar med högskoleprovet (hejja, hejja!), är nästan lite stolt :)

Jag o andra sidan gör inte så mycket nytta idag.. Min hals bråkar lite med mig så jag tar det relativt lugnt.. Dock ska jag hinna med att kolla med skatteverket hur mycket skatt jag ska betala i sommar, samt söka de utbildningar som jag vill gå; sen tänkte jag även vara en duktig flickvän o städa lägenheten och fixa middag tills ikväll.. and, that's it.. Ibland är det skönt att vara jag :D

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0