Jeanette fixar

Nu har jag varit både duktig och effektiv.. Jag har städat hela lägenheten, diskat, dammsugit, plockat undan saker och allt vad städning innebär.. Jag har dessutom fixat nycklarna till den nya porten, källardörren samt tvättstugan (de håller på o byta dörrar överallt).. För Niklas och jag kunde inte hämta ut dem på avsett datum, så jag fick knacka på hos grannen och be om dem; så nu slipper vi fler pinsamma incidenter om kvällarna!

Igår kväll fick vi nämligen ringa räddningstjänsten och be om huvudnyckeln för att komma in genom den låsta porten. Den stackars jourhavande mannen var yrvaken och lagom glad. Än värre var att när vi precis ringt och väckt stackaren så kommer det ut folk ur porten; så Niklas fick ringa tillbaka o säga att han inte behövde komma.. Det var lite pinsamt, men nu slipper vi det! Sååååå värt det..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0