Inflyttning

Igår sov jag och Niklas första natten här i lägenheten... Båda vaknade och kunde varken komma ur sängen eller ens röra sig; så hård är den nya sängen! Tror att det var värst för Niklas, för jag hade nämligen slagit en del på honom under natten, dessutom! Natt 2 var betydligt bättre, iaf för mig.. Niklas klagade på ont i ryggen..
Får hoppas att sängen blir mjukare snart, jag gjorde ett tappert försök att mjuka upp den genom att göra en massa kullerbyttor; får se om det blev bättre..

Min kamera är dessvärre ur funktion så jag kan tyvärr inte ta några bilder och visa hur fint det har blivit.. Men om ni har vägarna förbi Finspång så kan ni väl komma in på en fika och en fin rundtur av alla 45 kvm :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0