En bra kvinna..

reder sig själv! Så det så! Har gått o väntat på att jag och Niklas ska borra och sätta upp lite saker på väggen, så idag hjälptes vi åt att sätta upp en dvd-hylla; sen skulle Niklas iväg o träna, så kvar blev jag med borr och skruv. Vad gör man då? Nej, jag började inte städa och bädda om i sängen (det tänkte jag att Niklas skulle få göra); utan jag fixade upp den andra hyllan på väggen och satte dessutom upp spegeln i hallen. Blev kanonsnyggt!

Vem har sagt att jag inte kan använda slagborr (betongborr), en massa plugg, skruv och en skruvmejsel?! Blev hur bra som helst.. Men vad är det första Niklas gör när han kommer in i hallen? Jo han lyfter ned spegeln för o kolla om det verkligen existerar en skruv där bakom.. Och när han spanar in dvd-hyllan säger han att den sitter för lågt och alldeles snett.. Bah! Någon som inte klarar av en självständig tjej kanske?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0