Ta bort, gör om, gör rätt!!

I lördags jobbade jag som vanligt och när jag kom hem på kvällen så var Niklas hemma hos mina föräldrar; hade verkligen längtat efter honom hela dagen! Men på lördagar vill jag gärna ha något mer än bara en mysig pojkvän, jag vill ha lördagsgodis! Så när Niklas och pappa hade varit och handlat under dagen så fick Niklas uppgiften att plocka lösgodis; något som verkligen var ett prov på hur väl han känner mig...

Han fick underkänt tusen gånger om! Det var den värsta godispåsen jag sett i hela mitt liv... Den innehöll bara lakrits, kola och något annat snuskigt.. Jag bara gapade när jag öppnade den, sen kom tårarna.. Niklas försökte trösta mig med att han faktiskt köpt små "aprikoser" som jag tycker om, det fanns FYRA i hela påsen.. FYRA!!

Han vet mycket väl att jag älskar choklad över allt annat, men det fanns inte en enda chokladbit med i den där godispåsen! Min första tanke var att han hatar mig, nu är det slut... För det finns inget värre än kola, det är så himla äckligt.. Lakrits kan gå, men ytterst sällan.. Fullt övertygad om att min pojkvän fullkomligt hatade mig, och påverkad av p-piller, så grät jag.. Oj vad jag grät, samtidigt som jag var arg.. Hur vågade han förströra en godispåse på det sättet?!

Hur som helst, när jag slutat gråta, åkte jag upp till affären och köpte nytt godis.. Först erbjöd sig Niklas att åka upp och köpa nytt (gulligt iof), men jag skrek bara; NEJ! Vågar inte överlåta något så viktigt till honom igen, nej, ska det bli rätt så får jag göra det själv.. Så medens jag plockade i nytt godis i affären tvingade jag Niklas att lägga varenda godisbit jag lade ned i påsen på minnet! Jag kan ju inte ha en pojkvän som inte vet vad jag tycker om för godis, herregud..





Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha.... Känner SÅÅÅ igen mig!!! Var några år sedan nu men jag kunde gråta floder om det blev fel godis!!!



Nu vill jag mest slå ner någon... Typ när pizzagubbarna glömmer att ha sås på pizzan... Vilket händer typ jämt!!! Då vill jag mööörda!!!



Men tror att A har ganska bra koll på vad jag är för godismänniska... Han minns saker som jag inte minns att jag sagt!



Men han fattar/kommer aldrig ihåg att jag HATAR makaroner och köttbullar! Han frågar faan varje dag om jag vill h det till middag....! NEEEJ!! Liksom!

2009-06-09 @ 17:13:17
URL: http://linapellerina.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0