Sjösättning

Igår var det dags för båten att åka ned i plurret! Niklas och jag hjälpte till, och sen följde vi med på den 1-timmes färd från Lindö, ut till Björnö :) Trots att det blåste, guppade, skumpade och for så var det kul att åka båt.. Roligaste var det nog när jag körde, dels för att jag knappt såg ut genom fönstret och fick sitta med näsan mot rutan och 10-i-2 grepp på ratten som en tant, men också för att jag lyckades (misslyckades) med att ta vågorna rätt, hahaha..


Båten på land


Båten nästan i vattnet


Kolmården/Sandviken, ursäkta bildkvalitén; men det skumpade så mycket, så jag kunde inte hålla kameran still


Haha, sjömupp 1 och sjömupp 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0