Ny dag, nya tag

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här dagen.. Var inne i stan med Niklas och mamma en stund; och Niklas skaffade sig en ny tatuering som blev jättesnygg :) Så nu kommer killen vara öm och stel ett tag, men men; det är bara armen ;)

Hela min eftermiddag har spenderats framför den eländiga stationära datorn hemma hos mamma och pappa.. Jag fick det roliga uppdraget att installera office-paketet samt att fixa Internet.. Trodde att det skulle vara lätt som en plätt, men Internet var sjukt svårt att få igång.. Först skulle nätverkskortet hittas, installeras och gud vet allt.. Sen skulle det till en massa drivrutiner som först var fel och som inte kunde packas upp för att de var i fel format.. Och så gick det vidare hela tiden, så ni förstår mitt lilla helvete.. Men som den superkvinna jag är fick jag det såklart att fungera ;)

Bör kanske tillägga att jag hade min kusin med mig i telefon.. Sen att han kan det mesta om datorer och jobbar med det hela dagarna har ingen betydelse.. Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0