Ne jag vill inte, eller?

Ikväll är det alltså kick-off för oss enhetsledare på Kolmården, något som jag sett fram emot ett tag.. Men när jag klev upp 06.15 imorse var jag inte lika pepp längre.. Det regnar, blåser och är snorkallt ute; så det där med att sova i tält går helt bort för mig kan jag säga! Trots att jag dissar tältningen känns det fortfarande inte så jättelockande att gå; men om man tänker efter ordentligt så går det att övertala sig själv;

* Gratis middag på restaurang
* Fri dricka
* Roligt folk att umgås med
* Mycket skvaller att lyssna på
* Nära hem till min egen säng

Det blir nog att jag går iaf :) Tänkte skippa alkoholen så att jag kan köra hem sen när jag blir för trött eller ledsnar.. Får klämma i mig lite kaffe innan jag åker, så är jag igång ordentligt sen :P Men det som fick mig att verkligen besluta mig för att åka var maten, hehe.. Gratis mat som jag slipper laga, och disk som jag slipper diska; det är taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0