Midsommar

I år firades inte midsommar i mina föräldrars trädgård med kubb och jordgubbar, utan i Linas trädgård; med alkohol och grillning.. Det var trevligt att träffa alla roliga och mindre roliga igen :) Som vanligt bjöd en sån här "gathering" på mycket skratt, ångest och drama.. En klart minnesvärd upplevelse!


Titta så fina tjejorna var, förövrigt gamla "Good for you UF". Och vilken tur med vädret!


Det godaste jag ätit på länge!


Lina und Ich


Josse in da tree and Åhman on the way ;)


Stockholmar'n som frivilligt valde att spendera midsommar med bönder ute i bushen


Min sötis :) Som faktiskt inte kan bli arg på mig för att jag la ut denna bild, den syns knappt! Men jag ville att du skulle få vara med på ett hörn iaf :) Och om du fortfarande vill att jag ska ta bort den så är det bäst att du håller tassarna borta från mina kakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0