Kick off

Igår var det som jag nämde nedan kick off för enhetsledarna på Kolmården.. Jag gick, trots brist på lust.. Nu i efterhand vet jag inte om jag var glad att jag gick.. Det var samma gamla vanliga som alltid; folk blev fulla, pratade lite för mycket, ringde fyllesamtal till vd:n och var allmänt dreggiga.. Jag var trött och seg hela kvällen och satt o gäspade, men framför allt så frös jag! Gud så jag frös.. Det regnade ju, blåste och var snorkallt..

Jag mitt lilla nöt trodde ju förstås att vi skulle vara inomhus, men ack så fel jag hade.. Vi skulle sitta ute på safaricamp framför en brasa och frysa hela kvällen.. Sen när jag kom hem luktade jag som en grillkorv, alltid lika underbart..

Men jag tog en del roliga bilder från kvällen;


Här satt vi hela kvällen, mysigt va?


Ja vad ska jag säga? Fri alkohol...


Var nere i lejongropen en sväng och hälsade på :)


Sen hälsade vi på dessa sötisar :)


Så nyfiken så


Mindre söt, en tjock gnu


Kvällens bästa bild!


Det var nog bra att gå hem vid 22


Kvällens citat om "vad är bäst med Kolmården?":
För varje år som går här på parken, så blir jag ju äldre va... Men brudarna på Apans, dom är 17 fortfarande!
- Axel


Tack för en bra kväll med god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0