Jag tycker om mitt jobb

Ja, det gör jag fakiskt! Det krävs inte så mycket brain och det är inte allt för slitsamt, eftersom svenska folket med barn i 4-års åldern inte väljer GI/sallad framför flottig pommes och mojonäsiga hamburgare.. Jag stormtrivs verkligen, och det är enbart för att jag tycker om kolmårdarna så mycket ;) Även om de inte kommer från Kolmården, så är det en viss stämning och gemenskap när man jobbar på djurparken.. Och det har ju alltid sina fördelar..


Där inne bossar jag.. J's kitchen, typ :P


När det är kallt och folktomt får man roa sig på annat sätt.. Sa jag att det är jag som är chef och därmed förebilden? Måste nog jobba på det där tror jag.. Mina anställda kommer ju bli helt förvirrade..


Oskar :D Det är en halvtam ekorre som springer omkring bland alla restauranger.. Såhär nära kan man gå, men jag skulle nog inte klappa "den".. Oskar kanske har skabb och sen vill man ju helst inte bli biten.. Gullig på avstånd helt enkelt :)


I'm lovin it ;) Haha, för er som inte ser så är det en paprika.. Eller en bit av en paprika, om man ska vara petig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0