Jag tror att jag gillar rosa, i smyg...

Innan ägde jag inget annat än underkläder i rosa, men på skolavslutningen i nian drog jag för första gången på mig en rosa klänning frivilligt.. Sedan dess har väl plaggen i garderoben ökat, men de rosa kläderna kan jag fortfarande räkna på fingrarna.. För jag har i evigheter inte tyckt om rosa, för jag anser att jag inte passar i det; + att det är för "tjejigt".. För som tjej känns det nästan som om man måste tycka om rosa, så därför gjorde jag tvärt om :) Givetvis...

Men nu på morgonen kom jag på mig själv med att faktiskt måla naglarna rosa, och sen öppnades mina ögon till omgivningen; och ta mig tusan! Jag smyggillar rosa, helt öppet! Bloggen är också ganska avslöjande.. Haha







Japp, så var det med det! Glad att mobilen inte är rosa iaf...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0