Hjälp så pinsamt

Jag köpte nyligen en film från 2006 som heter "Cashback", och när jag läste på baksidan skulle det vara en sån där typisk tjejfilm där det både skulle vara komedi och romantik. HA! Säger jag bara, det där är en äkta killfilm; så mycket nakna brudar som det var i den måste den nästan gå under "mjukporr".. Ganska förnedrande var den också..

Om jag ska sammanfatta filmen så var det; bröst, bröst, stripptease, bröst, sextrackaserier, fördomar, modellbrudar, bröst, sexskämt, bröst osv osv.. Ni fattar...

"Som svensk var hon inte pryd inomhus", och vips så vandrade en naken brud in.. Givetvis hade hon världens snyggaste kropp och stora bröst.. Herregud säger jag bara! Inte en enda tjej i filmen (som visade sig naken) såg normal ut.. Som tjej är det bara pinsamt att se den, inte för att det är genant; utan för att det bara var...fel... Men den kan varmt rekomenderas till omogna killar som tycker sådan "humor" är rolig och som tycker att stora onormala bröst är festligt..

Dock finns det en scen i filmen som gjorde det värt att plåga sig igenom den.. Så himla underbar scen! Hahaha.. Det finns två killar som i filmen har sådan bisarr humor och är så extremt barnsliga, men när de ska vara coola och "utmana" den nya killen är det så himla kul.. Den nya killen är nämligen mästare i Kung Fu och skulle lätt spöa skiten ur dem, något de givetvis måste prova.. Så den fulaste killen i filmen går stöddigt fram och frågar Kung Fu snubben;
- Kan du klå mig lätt?
- Ja
- Kom igen då...
Då börjar Mr.Kung Fu med värsta karate move'sen och när han hoppat färdigt sträcker han bara fram en arm till sin likbleka arbetskamrat som är beredd på det värsta;
- Ta min arm, säger han bara
Givetvis greppar den ont anande arbetskamraten tag i hans arm.. Då, i nästan slow motion... bitch-slapar Kung Fu killen honom på kinden *smack*.. Haha, det var så klockrent..

Dålig humor jag vet, men det var faktiskt roligt! Och jag erkänner det också..



Cashback hette alltså filmen för er som gärna vill se den..




Men som sagt: VARNING FÖR NAKET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0