Halvdag blev en hel dag

Jobbade från 9.30 på parken till 12.30, längre blev det inte.. Det hade blivit en schema-miss så vi var en för mycket, så jag passade på att fly fältet så fort jag kunde; nevars.. Jag åkte hem istället och började med juli-schemat; något jag får betalt för; så det gjorde mig ingenting att inte vara på jobbet.. +/- noll med andra ord, men mest plus; för hemma fanns det god glass :D



Såhär ser mitt utkast ut, och jag känner mig ganska nöjd faktiskt.. Är ett himla knåp att få allt att gå ihop.. En tjej ville ju ha ledigt minst 5 dagar i mitten av Juli; inte det smartaste kanske.. Men hur säger man nej när hon ska få träffa sin pappa i Spanien och dem har inte träffat varandra på 10 år? Ganska bra anledning till att få ledigt, annars är det omöjligt..

Eller, på min födelsedag och några dagar efter är det också okej (för mig) att vara ledig.. Tant blir faktiskt 20!

Om ni undrar över de mörklila rutorna så är det "måste vara ledig", de vita är "ledig", grönt är "jobba" och den lilla lila saken är den tid då jag ska lägga nytt schema..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0