Om det finns en gud,

Så har han straffat mig hela dagen! Största kylen på jobbet strejkade och lade av.. Måste jag påpeka att det är ett helvete när man säljer enbart sallad och grönsaker? Så jag fick ägna ett bra tag åt att flytta över alla saker till småkylarna, riktigt roligt..
Sen så tog salladen slut, pga en missad beställning.. Inte lätt o vara ledig ska jag säga.. Så idag har jag sålt sallader utan sallad, underbart! 
   Och som grädden på moset så har värmen varit olidlig, skaffa AC snälla Kolmården! Det gick knappt att gå på toa utan att krevera, och då kan jag knappast skylla på dålig kondis; dock dålig hälsa just nu. För mitt under dagen så börjar jag blöda, och får inte stopp på det! Anledningen och varifrån vet jag fortfarande inte, så det får förbli ett mysterium...
   Sen när dagen äntligen lidigt mot sitt slut säger hantverkaren som pysslat på taket i ett par timmar att min kyl läcker lite överallt.. Great! Trots att han byttre kylar-aggregat-tjofräsen på taket så funkade den sisådär.. Så när han och två tjommar till fingrat lite med fläktarna och "batteriet" gick den till slut igång.. Innan han sedan drog sa han bara att jag skulle ringa i morgon bitti om skiten inte funkade..

Gissa vem som håller tummarna att kylen ska fungera imorgon? Jo.... JAG.. Haha.. Får nämligen säsongens största leverans imorgon så det skulle vara sweet om kylen fungerade då.. typ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0