KSM i höst

Äntligen har jag bestämt mig! Jag vet vad jag ska plugga i höst, lycka! Jag kom nämligen in på kultur, samhälle och mediagestaltning i norrköping.. Jag börjar den 17:e agusti och ska plugghästa 3 år framåt, så jag har längtat! Det var faktiskt ingen ironi, det är helt sant.. Jag har saknat att plugga.. En gång en plugghäst alltid en plugghäst..

Nu ska jag bara hålla tummarna för att Bojjan (Lina) kommer in också.. För vad vore en skola utan fecke 1 & 2 liksom? Mohahaha..


Den här utsikten kommer jag njuta av i tre års tid.. Kul att jag kommer kunna ha koll på vad kunskaparna håller på med ;) Långt jag flyttar, verkligen.. Andra sidan strömmen, here I come!



Kommentarer
Postat av: Lina aka Boyyan!

OMG!!! ;D;D;D;D;D;D HOPPAS hoppas hoppas hoppas att jag också kommer in! Vi skulle ha så galet kul! Iihhhhhhhh!!!! Jag ska ringa liu´s syo imorgon och fråga hur hög sannolikheten för att jag kommer in är!



Hugs!

2009-07-12 @ 15:45:44
Postat av: Peter

Grattis !

Kul för dig att du kom in på det val du gjort.

Lycka till & bli inte för mycket..........

2009-07-12 @ 19:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0