J reflekterar

Jag är mer än less på mitt gips just nu! Som tur är så ska det bort om mindre än 11 dagar.. Jag är ensam hemma ikväll då pojkvännen flytt till Linköping för att trängas i ett rum med 5 andra svettiga och orakade killar.. De ska spela, käka polly, dricka cola och vad killar nu gör när de "lanar" ;)

Usch ja, det blev iaf inte kebab till middag idag; orkar inte sån äcklig mat mer.. Istället fick jag snilleblixten att göra en räksallad, dock krävdes det mer jobb än väntat.. Skala räkorna tog ungefär 30 min, och jag fick slå in gipset i folie för vi hade ingen plast.. Haha, det såg ut som en stor kebabrulle;) Men hellre det än att skiten luktar härskna räkor sen..

Juste, jag har köpt en liiiiten dator.. Så himla söt, men svår att skriva på för tillfället.. Kommer bli toppen sen när jag börjar plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0