Två åk

Pinsamt att erkänna kanske, men det blev bara två åk idag. Jag gick upp tidigt och var mer än redo att ta mig ut i backen.. Men problemen började redan när jag och Lisa klev utanför dörren, vi hittade inte bilen... Istället hittade vi fyra gigantiska snöhögar; så under en av dem skulle alltså Lisas bil finnas.. Det är kul med nysnö, men någon måtta får det va!

Väl i backen snöade och blåste det; men det var som att åka på siden, helt underbart! Dock blev det lite väl stora snöhögar i backen efter ett tag, så Lisa och jag bestämde oss för att skippa puckelpisten o åka ned till byn istället. Lisa gick till systemet och jag till apoteket.. Jag köpte.....NÄSSPRAY! Har redan använt upp den jag hade med mig och sen så behövde jag något som både fixar den igentäppta näsborren samt hindrar den andra från att forsa.. Det blev en "otrovin comp", ni vet den som både fixar täppan och hindrar rinnandet, så säger dem iaf på reklamen.. Fast hittills funkar den hur bra som helst :) Jag kan andas och jag behöver inte missbruka mina näsdukar (som dessutom ligger som tussar över hela stugan sen)..

Ska snart iväg till Wärdshuset och äta lunch, sen är det afterski med Nettan och Lisa som gäller! Ska även försöka ta lite bilder, måste verkligen bli duktigare på det.. Men jag tog faktiskt lite bilder i backen, enjoy ;)

Det var inte mycket man såg direkt...


Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0