Tillbaka på Gubbmyren

Ja då var jag tillbaka här uppe igen då... Var jag ens hemma? Även om jag var hemma i en vecka kändes det knappt.. Så nu när jag är tillbaka känns det som om jag bara tar vid där jag lämnade saker och ting. Dock har jag hunnit få en ny rumskompis :) Lisa heter hon, född 85 och från Västervik ("känner" min kusin); mycket mer än så har jag inte hunnit o ta reda på.

Imorgon ska iaf alla vi i stugan bege oss ut i backen; gissa om jag längtar! Har inte stått på skidorna på minst 2-3 veckor, så himla dåligt; men har man varit sjuk så har man.. Ligger lite efter med träningen; därför ska jag försöka vara ute i backen så mycket jag kan och sen ska jag börja gå till jobbet tänkte jag.. Kan vara en idé att börja äta lite nyttigare också, men jag vill ju inte chocka kroppen alldeles för mycket; så en sak i taget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0