Skandaler i Lindvallen

Jag har nu lovat att avslöja alla skandaler som jag får bevittna här uppe.. Kan ju säga såhär, det har varit en hel del hittills.. Dock handlar det mest om vilka som ligger med vilka; vem som var fullast och gjorde bort sig osv.. Men jag ska göra mitt bästa för att gräva fram sånt som föräldrar mår bäst av att inte känna till och sånt som får alla skvallerkärringar att gnugga händerna, spärra upp ögonen och dreggla...

På onsdag kväll ska det vara ett personaljippo på Wärdshuset där det är bordsbokning, smockat med folk och show som gäller.. Behöver jag nämna lots and lots of alkohol, fyllekåta människor och massa skandaler... Kameran ska garanterat med!

Men nu ska jag sova iaf! Ska åka skidor imorn... Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0