Should I stay or should I go?

Myskväll hemma med smörpopcorn (och Ricky) eller en sen filmkväll på jobbet med hela glada gänget och en massa chips? Får kolla min huvudvärksstatus senare, är den bättre än nu så går jag; annars blir jag hemma.. Hatar att ha ont i huvudet, har haft det hur många dagar som helst nu.. Kan jag inte bara få bli frisk?!



Min säng till vänster, nybäddad och med Linas fina kudde som grädde på moset. Nu ligger jag iaf i min extremt sköna binge med datorn på magen och suger på en karamell.. (För er som inte fattar så var det en metafor (älskar att vara övertydlig, samt min nya favorit; en parantes i parantesen!) Ibland har jag för mycket tid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0