Sambo på deltid

Det känns som om jag har glömt o berätta att jag och Niklas mer eller mindre ska flytta ihop sen när jag kommer hem :) Vi har fått en fin 1:a i Finspång (jag veeeet..) som har goda möjligheter att bli hur fin som helst :D Men det känns ganska svårt och sitta här i min snödriva i Sälen och bestämma vad det ska vara för tapeter osv.. Har ju inte ens varit där!

Här kommer lite bilder iaf:


Älskar golvet i hallen!


Sovrum/vardagsrum med stort fönster.. Och vem kom på idén med den hemska tapeten? Vet bara att den ska bort fortare än fortast..


Nu kan mamma sluta klaga på ett litet kök, för i det här köket går det inte att stå två personer i och öppna kylen samtidigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0