HC

Igår var jag verkligen färdig att åka hem.. Jag mådde jättedåligt och tyckte extremt synd om mig själv, inte så konstigt med tanke på att jag varit hemma ganska mycket denna vecka och gjort ingenting; något som får mig deprimerad! Så när jag stod på jobbet och vek pizzakartonger kom Nettan fram och sa att vi skulle gå ut efter jobbet.. Reggae musik blev det för hela slanten på HC! Governor Andy var där och spelade några timmar, mycket bra!

Är så himla glad att jag gick ut igår, hade verkligen jättekul.. Idag känner jag mig dessutom mycket gladare och friskare; så istället för att sitta hemma och tycka synd om mig själv ska jag aktivera mig.. Fast skidbacken får nog vänta ett tag till, är fortfarande väldigt förkyld och jag har ont i fingrarna.. Så stillsamma aktiviteter får det bli :)

Ska snart iväg till jobbet och äta lite; är hungrig, som vanligt :P Undrar vad man får för mat idag? Om vi får carbonara blir jag tokig! Får äta det minst ett par gånger i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0