HC

Igår skulle nästan hela familjen ut och festa.. Det blev först lite "barhäng" och pilkastning på Gustav (pub) och sedan drog vi vidare till HC... Jag var nykter hela kvällen, men oj så roligt vi hade! Lisa och jag gled runt en del, men sen fastnade vi med Johan på dansgolvet.. Den killen kan verkligen dansa (inte så konstigt kanske), och när han väl har börjat så kan han inte sluta; så det blev ett par timmar på dansgolvet :)

Ska iväg till Mora snart med Lisa så jag fortsätter att skriva sen när jag kommer hem.. Men lägger upp lite bilder så länge..







Kommer mer bilder sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Orkar ni verkligen jobba med det tempot ni håller utanför ??

2009-01-26 @ 14:39:36
Postat av: Anonym

Orkar ni verkligen jobba med det tempot ni håller utanför ??

2009-01-26 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0