Det går att lära gamla hundar sitta

Igår när jag jobbade i garderoben kom en man fram till mig och frågade om jag kunde lära två grabbar att åka skidor.. Givetvis sa jag, och klockan 10 imorse stod jag där med Simon 44 och Jimmy 25.. Hur trevliga och glada killar som helst.. Simon hade lite mer problem med skidorna än Jimmy, men de gav inte upp vilket jag var tacksam över..

De hade aldrig stått på skidor så vi hängde i barnbacken hela dagen :) I två timmar fick jag åka omkring med dem, plocka upp dem när de ramlade osv osv.. Två timmar senare var jag så sjukt trött och helst slut, men jag hade endå väldigt trevligt och tjänade dessutom lite extra pengar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0