Afterski




Duon "Stereo" spelade på dagens afterski, dom är helt klart bäst av alla band som brukar spela.. Det var rätt mycket drag kan jag säga.. Sen har jag även kommit fram till att fjällen blir 10 gånger roligare när man är personal, för det finns så extremt många förmåner.. Tack vare att man känner så många här uppe så får man gratis inträde, gratis mat, gratis dricka, man får gå före i köer samt att man kan springa "bakom" o härja lite som man vill osv osv.. Kewl har vi också!

           

Ne nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag.. Ikväll blir det förfest någonstans och sen blir det Harry's.. Har inte varit där sen introt tror jag, så det är på tiden :) Har saknat alla glada människor här uppe om jag ska vara ärlig, det är fullt ös och inte en lugn stund; något som jag verkligen trivs med! Jobbar tre dagar denna vecka (garderob) så jag har gott om tid att åka skidor och umgås med alla festprissar..

Cya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0