Sooorryyyyy!

Jag kan villigt erkänna att jag har varit kass på att blogga den senaste tiden, men nu lovar jag att det ska bli ändring på det! Så förlåt alla (2?) som läser min blogg att jag varit så seg, det ska inte hända igen.. promise..

Det har hänt en del sen sist iaf; för det var som sagt inte igår som jag sprang på Loffe. Några roliga saker som hänt:

* Vi är nästan klara med all tapetsering av lägenheten

* Jag har fått hem mitt anställningsbevis från Kolmården där det står att jag är enhetsledare! (lycka!)

* Jag har fått lön!

Det var väl det viktigaste.. Typ..



Visst blir det snyggt?
Är så glad att den oranga och gröna tapeten är borta!


Ne, nu ska jag iväg och måla garderoben; som förövrigt kommer att bli hur fin som helst! Kan lägga in bilder på den sen..

Kommentarer
Postat av: Peter

Ser trivsamt ut och framför allt lättstädat

2009-02-28 @ 18:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0